Згідно з «Законом про захист прав споживачів» покупець має право повернути товар у таких випадках:

1. Повернення товару належної якості

Споживач може повернути або обміняти товар, який йому не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки: згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача» товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернений до магазину, якщо виконуються такі вимоги:

  • пройшло не більше 14 днів з дати надання вимоги про повернення, не враховуючи день покупки;
  • товар не належить до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ;
  • товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковку, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар знаходиться в робочому стані;
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

При поверненні якісного товару покупець має право обміняти товар на аналогічний. Якщо у продавця немає аналогічного товару, покупець може придбати інший товар з наявного асортименту магазину з перерахуванням вартості або розірвати договір купівлі-продажу і повернути гроші назад (протягом семи робочих днів).

2. Повернення товару неналежної якості

Згідно статті 8 Закону якщо споживач протягом гарантійного терміну виявив недоліки, які виникли з вини виробника, він має право на заміну товару або повернення грошей за дотриманням таких вимог:

  • товар купувався в нашому магазині;
  • термін гарантійного використання на товар не закінчився;
  • покупець надає розрахунковий документ, виданий при покупці товару, і гарантійний талон;
  • покупець пред'являє висновок АСЦ про наявність істотного недоліку товару або висновок про перевищення терміну ремонту товару.

Заміна товару виконується за його наявності негайно, а в разі відсутності – у двомісячний термін з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимога споживача про повернення грошей виконується протягом семи днів.