Історія виникнення бренду

 

Хто ми?

 

iFixit був заснований у 2003 році Люком і Кайлом у кімнаті гуртожитку Cal Poly, Сан-Луїс. Відтоді ми трохи виросли.

Як ми починали?

 

Ми починали з ремонту старого iBook разом. Не було жодних інструкцій про те, як це зробити, тому ми рушили вперед, як і всі: важким шляхом.

Ми експериментували. Ми нервували. Ми ламали деякі затискачі й втратили кілька гвинтів. Але ми відремонтували його!

Ми спробували відремонтувати ще кілька ноутбуків, але мали проблеми з пошуком запчастин. Тому ми купили на eBay несправний комп'ютер і зняли з нього деталі. Потім ми вирішили почати продавати запчастини самі, і народився iFixit.

Але це ще не вся історія. Всі наші клієнти все ще мусили робити все важким шляхом, так само, як і ми. Інструкцій з легкого ремонту ще не існувало - поки що).

 

Написання інструкцій з ремонту

Нас тривожило те, що більшість споживчих пристроїв не мали інструкцій з ремонту. Ми вважаємо, що кожному повинно бути легко вчитися ремонтувати речі.

Тому, як тільки у нас з'явилася перша нагода, ми написали кілька інструкцій. І ми розмістили їх онлайн безкоштовно. Вперше стало легким для людей без технічної освіти або досвіду розбирати Mac. Наші покрокові інструкції дозволяли людям ремонтувати Mac, які вони не змогли б відремонтувати самостійно.

Ми думали, що інструкції будуть корисними для наших клієнтів - і вони були. Але виявилося, що вони були корисними для багатьох інших людей! Ми чули історії успіху з ремонту від судових експертів, перекладачів та навіть від дітей. Від Нью-Йорка до Аляски, від Тибету до Фарерських островів, люди використовували наші посібники, щоб відремонтувати свої речі. Вони економили гроші, уникали забруднення смітників Маками, і робили це повністю самостійно.

І, неймовірна річ, вони отримували від цього задоволення. Це цікаво розбирати речі. Цікаво побачити, що знаходиться всередині того магічного iPod, який ви носите з собою щодня. Задоволенням є відремонтувати його своїми власними руками. Не вірите нам? Спробуйте! Відремонтуйте свій Mac самостійно. Покажіть другу, як відремонтувати щось.

Ми всі разом у цьому процесі, і якщо ми працюємо разом, ми зможемо відремонтувати ВСЕ!

 

Чим ми займаємось зараз?

Щодня ми допомагаємо тисячам людей ремонтувати їхні пристрої. Чому ми це робимо? Оскільки такі компанії, як Apple, не надають кінцевим користувачам запасні частини та документацію. Ми вважаємо, що кожен повинен мати право на обслуговування та ремонт своїх виробів.

 

Що далі?

Виявляється, більшість компаній схожі на Apple. Вони роблять чудові продукти, але ніколи не пояснюють нам як їх ремонтувати чи обслуговувати. Але ви можете допомогти!

Ми хочемо показати світові, як ремонтуються чи обслуговуються ВСІ існуючі пристої. Ніхто не знає, як ремонтувати ВСЕ але багато людей знає як ремонтуються ДЕЯКІ пристрої. Можливо, це просто степлер. Або велосипед. Або мобільний телефон. Поділіться зі світом своїм досвідом.

 

Навчи нас

Покажи нам, що ти знаєш. Співпрацюйте з нашою спільнотою. Разом ми можемо відремонтувати світ! (Добре, можливо, лише гаджети нашого світу. Ви розумієте, що ми маємо на увазі :))

 

Філософія бренду iFixit

Ми працюємо над створенням великої кількості нових інструкцій з ремонту для різних пристроїв. Наша філософія полягає в тому, що якщо ви не можете розібрати гаджет - ви не є його власником. Після того, як ви розібрали, відремонтували і знову зібрали свій ноутбук або iPod, ви отримуєте набагато краще розуміння того, що знаходиться всередині. Дивовижно, як всього 20 хвилин роботи і 10 доларів можуть зробити iPod як новий - але більшість людей не знає, що існують інструкції, щоб цю роботу зробити легко. І чому вони мають це знати? Apple каже всім, що батарею не можна обслуговувати користувачем. Ось тут ми вступаємо в гру, заповнюючи прогалину в екосистемі, яку створила наприклад Apple, виробляючи пристрій без стратегії обслуговування та утилізації після закінчення терміну служби.